Mysigt :D

Tjena, Tjena!! :)
Idag har jag chillat hela dagen , jag skojar inte.
Jag har gått runt med min OnePiece nu i 1 timme för att jag ska bada och äta middag hos kusinerna och orkar verkligen inte byta kläder så jag ska mysa runt i den hela kvällen!! :D
Igår skrev jag att mina goa tjej kompisar skulle komma och kolla på filmen och sova över här men det blev inte så för att vi kunde inte fixa fram filmen och det var den vi skulle titta på för den verkar så sjukt jävla bra, men den är inte ens ute på DVD :(

Men nu ska jag ta en läsk och sitta med mina älskade hund ute på terassen och sola !! :D

MYSBILD på mig ;)


BYE! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu