Super Nice!!!

MASKINEN!!!!
Åhh så sjukt nice det var igår på konserten.
Dom var sjukt bra, man fick ingen luft mitt i klungan så jag fick stå på tårna för att andas.
Ni som inte var där missade något stort , hehe ;)!
Kom hem ganska sent därimot och var sjukt trött efter att ha åkt alla karuseller ;)

Jaa ,men idag så har jag varit ute och kört furhjuling, med brorsa och kusinen & slappat:D
Nu blir det väl spela "MW3" med lillebrorsan och hans kompisar, Haha :P
Imorgon ska jag ha världens underbaraste tjejer hemma hos mig och kolla på skräckfilm " The Devil Inside".
Och Så ska jag skriva vad jag tycker om den XD
men om ni kollar på trailern så ser den ut att vara sjukt läskig faktiskt! :D
Bye <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu